omnichannel pack

Omnichannel Pack support 24/07 x 365

Κέρδισε μια απρόσκοπτη εμπειρία πωλήσεων μέσα από πολλαπλές εναλλακτικές πλατφόρμες επικοινωνίας. Ο καταναλωτής μπορεί να κάνει μια ερώτηση για την επιχείρηση σου στο facebοok, να μπει στο site σου και να ψωνίσει, να καλέσει στο τηλέφωνο της εταιρείας σου για να ζητήσει μια πληροφορία και στην συνέχεια να συνομιλήσει μέσω chat. Όλα τα κανάλια επικοινωνίας (web, mobile εφαρμογές, κοινωνικά δίκτυα, email, τηλέφωνο) είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που ενοποιεί όλες τις συζητήσεις με αποτέλεσμα η επικοινωνία να είναι συνεχής, ολοκληρωμένη και συνεπής προς τους καταναλωτές. Η πολύ-καναλική πλατφόρμα (omnichannel) προσφέρει ευκολία και ευελιξία στον καταναλωτή και τον κάνει να δεσμευθεί με την επιχείρηση σου. Ταυτόχρονα το τηλεφωνικό κέντρο (call centre) γίνεται πιο παραγωγικό καθώς έχει την δυνατότητα να βλέπει όλα τα αιτήματα σε μια μόνο πλατφόρμα και να απαντάει σε αυτά 24/7 με ευκολία και χωρίς καθυστέρηση.

Τα αποτελέσματα των υπηρεσιών μας γίνονται άμεσα εμφανή και συμβάλουν σημαντικά στην επίτευξη των εταιρικών σας στόχων.

Ρυθμός Ανάπτυξης Πωλήσεων

  • Τηλεφωνικό κέντρο 8 ώρες
  • Omnichannel Pack

Όλα τα κανάλια επικοινωνίας ενοποιούνται.Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου μέσω web, mobile εφαρμογές, κοινωνικά δίκτυα, email, live chat και να συνεχίσουν την συζήτηση τους από το ίδιο κανάλι επικοινωνίας.Επιλέξτε την πολυκαναλική μας πλατφόρμα και δείτε την διαφορά απο ένα απλό συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο που εξυπηρετεί μόνο 8 ώρες την ημέρα.

Τι κερδίζετε από την χρήση του Omnichannel pack

  • ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΑΣ
  • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΣΑΣ ΚΕΝΤΡΟ

  • ΕΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ 24/7 Χ 365

  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 24/7 Χ 365

Ποιά τα οφέλη χρήσης του omnichannel pack

μπορεί να εγκατασταθεί εύκολα από οποιονδήποτε και είναι εύκολη στη χρήση

δίνει την δυνατότητα στο τηλεφωνικό κέντρο να ιεραρχήσει τις συζητήσεις μαρκάροντας αυτές που απαιτούν προσοχή και άμεση απάντηση

δίνει την δυνατότητα στο τηλεφωνικό κέντρο να απαντήσει σε πολλά αιτήματα την ίδια στιγμή

προσφέρει εργαλεία και πληροφόρηση προκειμένου το τηλεφωνικό κέντρο να μπορεί να απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις στον λιγότερο δυνατό χρόνο

δίνει την δυνατότητα σε πολλά τμήματα (εξυπηρέτηση πελατών, εμπορικό τμήμα, νομικό τμήμα, λογιστήριο, τεχνικό τμήμα) να συνεργαστούν προκειμένου να δώσουν άμεσα απάντηση στον καταναλωτή

βοηθά το τηλεφωνικό κέντρο να προσφέρει στον καταναλωτή υπηρεσίες υψηλής αξίας

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε ;

Επικοινωνήστε μαζί μας η Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας με οποιαδήποτε αίτημα σας η απορία και πολύ σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other